Το ότι οι δημοτικοί άρχοντες δεν απαντούν σε ερωτήσεις που τους τίθενται είτε δια ζώσης, είτε μέσα από δημοκρατικές διαδικασίες, είτε μέσα από δημοσιεύσεις, είναι βέβαια δικαίωμά τους και για αυτό, εντός μηνών, θα κριθούν.
Εμείς, ως GalatsiSports, είχαμε γράψει και ρωτήσει σχετικά με ένα θέμα, που κατά τη γνώμη μας αφορά τους πολίτες του Γαλατσίου τα μάλλα.
Απαντήσεις σχετικά με το Μπαλόνι στο ΠΑΛΑΙ, ποτέ δε πήραμε.
Ερωτήσεις κάναμε στο “Ποιός πληρώνει το “Μπαλόνι”??? στις 5/1/2022 που δεν απαντήθηκαν. Το ίδιο και στο άρθρο μας “Τα ψέματα μιας συνέντευξης” της 4/7/2022 .
Ούτε τότε πήραμε απαντήσεις!
Η μόνη αντίδραση που υπήρξε, ήταν η τοποθέτηση “ταμπέλας” δεξιά της εισόδου σχετικά με πιστοποιητικό ISO9001:2015 (φωτό)
Τα επιπλέον ερωτήματα που γεννιώνται από τη ταμπέλα ποιότητας είναι:
Ποιός είναι ο εκδότης του πιστοποιητικού ποιότητας ISO9001:2015, που κανονικά έπρεπε να υπάρχει το logo του(Αυτό που φαίνεται είναι το logo του ISO οργανισμού, όχι του φορέα πιστοποίησης).?
Στο σημείο “ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ για τη ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ της ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ” γιατί υπάρχει ΚΕΝΟ?
Είναι ο Δήμος ο υπεύθυνος, αν όχι ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ?
Ποιός είναι υπεύθυνος για τη συντήρηση που απαιτεί η εγκατάσταση για να “περνάει” την ετήσια επιθεώρηση ποιότητας του ISO9001?
Ο κωδικός ΕΛΟΤ EN 13782:2005 είναι Ευρωπαϊκό Στάνταρτ, αφορά σε “Προσωρινές κατασκευές – Τέντες – Ασφάλεια” και προβλέπει συγκεκριμένα θέματα περιοδικών επιθεωρήσεων.
Είναι η Τεχνική υπηρεσία του Δήμου ενήμερη για τις υποχρεώσεις της σχετικά αν ο Δήμος είναι ο ιδιοκτήτης του Μπαλονιού? Τι λέει ο κ. Αντιδήμαρχος?