ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΤΩΡΑ!
Δόθηκε στη δημοσιότητα το σχέδιο οριοθέτησης του σταθμού του μετρό της Λ. Βέϊκου απ’ όπου αναμένεται και αρχίσει τις εργασίες του και ο ένας “τυφλοπόντικας” για τη κατασκευή της Γραμμής Νο.4, ΓΑΛΑΤΣΙ – ΓΟΥΔΙ.
Είναι φανερό ότι η διασταύρωση της Λ. Βέικου και Τράλλεων, θα γίνει σχεδόν απροσπέλαστη για τη κίνηση των αυτοκινήτων, μια κατάσταση που θα διαρκέσει πολλά χρόνια. Δείτε το σχέδιο της κάλυψης του εργοταξίου και προετοιμαστείτε.
Για όσους από εμάς χρησιμοποιούμε την Λ. Βέϊκου κάθε μέρα, είναι σαφές ότι το εργοτάξιο θα “λύσει” τα χέρια του Δημάρχου ως προς την κατεύθυνση της κίνησης επί της Αγίας Ειρήνης και της Αιγοσθενών, μια και φαίνεται απαραίτητο ένας εκ των δύο να γίνει κάθοδος για να “εκτονώνεται” η κίνηση της Λ. Βέικου.
Απαιτείται λοιπόν να γίνει ΤΩΡΑ μια συγκοινωνιακή μελέτη για το σύνολο των προβλεπόμενων εργοταξίων. Εκτός του αρχικού εργοταξίου της Λ. Βέικου, θα υπάρξει εργοτάξιο για το σταθμό Γαλατσίου & Αγ. Γλυκερίας, όπως και για το εργοτάξιο του σταθμού Ελικώνος, Αγ. Γλυκερίας – Πάρνηθος.
Η όποια προ-μελέτη έχει γίνει από την Αττικό μετρό, περιλαμβάνεται στη Περιβαλλοντική μελέτη του έργου, που μπορείτε να την δείτε εδώ!
Το σίγουρο είναι, ότι εκτός από την αύξηση της κυκλοφορίας αυτοκινήτων, άρα και ρύπων, σε όλο το Γαλάτσι, θα υπάρξουν και θέματα αύξησης θορύβου, δονήσεων και σωματιδίων στην ατμόσφαιρα, με ότι αυτό συνεπάγεται.
Και ναι μεν το έργο όταν τελειώσει θα συνεισφέρει στην ποιότητα ζωής των κατοίκων, αλλά το θέμα είναι να μετριάσουμε τις επιπτώσεις από την κατασκευή του σε αυτήν. Και είναι ιδιαίτερη ευθύνη της Δημοτικής αρχής να ζητήσει ΤΩΡΑ τη σχετική επικαιροποιηνένη μελέτη και να πιέσει το ιδιοκτήτη του έργου για να παράξει κάθε επιστημονική βοήθεια σχετικά με αυτό.
Γιατί όπως είπε και ο Αλκιβιάδης (450-404πχ) “Το διοικείν εστί προβλέπειν.”